Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2012 17:45 - Слънчево
Автор: luxporto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 365 Коментари: 0 Гласове:
4



Слънцето! Слънцето се показа над премръзналия град. Снегът започна да се преобразува в речни канали и упорито ни внушава, че сме във Венеция. :) 
Колко малко ми е нужно, за да се усмихна.
Тя нашата Венеция идва малко кална, но пък е значително по-безплатна от оригиналната. (Значително по-безплатна?! Започвам да пощурявам нещо.)
Аз захвърлих дебелите пуловери, обявих стачка на домашните, зарязах предабитурентските тревоги и се отдадох на щастие. Ей така, за здраве.
И тъй като в България имаме само два основни сезона: "Егати, жегата" и "Егати, студа", реших да се порадвам на преходния: "Започвам да се размразявам и ми е хубаво".
Навалицата се е разщъкала из улиците на града. Залепили сме си по една усмивка на преял котарак и тихо кълнем кишата.
Започва и инвазията на матрениците.
Едно лошо впечатление, за разкош: Пижо и Пенда са изместени от героите от "Глистопад". И дори този потрес не може да ме вкисне.

Усмивки и приказни пролетни дни на всички.
Да не се надяваме, баба ви Марта, да пристигне в настроение, защото поне на мен снега ми стига.





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: luxporto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 372454
Постинги: 188
Коментари: 818
Гласове: 1287
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930