Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2011 21:37 - Щастлива съм!
Автор: luxporto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2076 Коментари: 0 Гласове:
3



Днес съм щастлива. Днес малкото слънчице в очите ми се разсъни, протегна се веднъж-дваж и прегърна цялата планета. Днес съм щастлива!
Изведнъж всичката горчилка се самозаля с шоколад, спря да ми е прекалено горещо и всичко си дойде на мястото. От около петнайсет хиляди вечности чакам този момент, а мързеливият вятър на промяната не щеше и не щеше да ме посети. Но, днес... днес съм хубава.
Не! Аз съм (минутка размисъл) СВЕТЕЩА!
За тези моменти си струва да се живее. Секундата в която нещо малко те кара да подскочиш и да си кажеш, че има смисъл. Сещате се, мига когато сладоледа е нито много разтопен, нито много студен. Същият в който резултатът от гнусният изпит е ДА, и пак той в който Неговите ръце, нетърпейки възражение прошепнат: "Ти си моя!"
Та, да споменах, че едва ли в световната орбитална система има по-нахилено същество от мен?! :)
Не знам защо пиша това. Няма гениална поука, дълбок замисъл или послание. Просто ми писна да пиша колко е гадно всичко. Уморих се да виждам в очите на хората апатия, страх и сива тъпота.
А света е толкова красив. Пулсиращ, цветен, див, МОЙ, млад и красив!
Даден ни е само един шанс, една прашинка от времето съшито с конци от пясък.
Сграбчвам я и се усмихвам широко. Защото вярвам. Защото искам да вярвам. Защото избрах да бъда щастлива!
Обичам. Обичам това мое интернет островче, обичам дрезгавият здрач, нощния град, обичам вкуса на победата и бича на тишината. ОБИЧАМ ДА СЪМ ЖИВА!
Спирам, за да си поема дъх и целувам индиговата нощ, за добре дошла. Притаявам се в уюта на тъмата и заспивам свита на кълбо, под балдахин от мечти. Моят свят е тук. Пеперуда в бляскаво сияние.
Щастлива съм!



Тагове:   усмивка,   щастие,   вяра,   обич,   радост,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: luxporto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 372439
Постинги: 188
Коментари: 818
Гласове: 1287
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930