Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2014 21:58 - Бягство
Автор: luxporto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1422 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тиха, нежна нощ... Много, много далеч от тук. До вратата лежи съблечена гордост. Плаж по които съм вървяла хиляди пъти. Моето място да се завръщам към истината. Нямам нужда от думи тук. Няма въпроси, нито отговори. Италианска музика.
Топла южна жена. Притихнала стихия, оставила вълните да се разбиват в матовата кожа. Стотици, хиляди свещи. Солени устни и мокри, разпилени коси. Чаша вино на малката маса. Дом без прозорци и врати. Небе с милиони звезди и вечно пълна луна. 
Раните ми заздравяват сами. Силите ми се завръщат и скоро пак ще хукна. Но тази нощ е моя. 
Тихо сливам този свят с душата ти. Въвличам те в тюркоазени приказки, с ухание на сантал и ванилия. Ще ти открадна само миг. Отпусни се и следвай стъпките ми в пясъка. 
Копринен шал, понесен от бриза...
Миг далеч от бетонната реалност. От лъжите покрити с грим. 
Може би съм истинска. Вярна, нежна, почти по детски наивна. А може да съм илюзия, готова да впие пръсти в гърба ти, да те отрови с обичта си и да те остави да се питаш дали съществува... Вероятно съм и двете. Свободна. Чуваш ли? Не мога да бъда уловена, опитомена, вързана. 
Отивам си и се връщам. Болезнено близо и далеч. 
Аз не съм съпруга. Не съм любовница. Не съм дори приятел. 
Аз съм скитница. Свят от пясъчни бури, водопади от нежност и гори, ухаещи на сняг. Разбила оковите на това време. Не принадлежа на хора и места. 
Сънища от коприна. 
Енергия, стийно връхлитаща, изпепеляваща... Не обещавам. Не искам. 
Докато сърцето повелява. 
Казват за такива като мен, че са опасни. А какво си търсил? 
От глава до пети, нося се в кръвта ти. 
Обич на крайности. 
Приеми ме в душата си. 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мнооооого хубаво написано, Янче! ...
02.05.2014 13:08
Мнооооого хубаво написано, Янче! Голям талант си.
цитирай
2. luxporto - Благодаря ти :)
02.05.2014 21:37
Благодаря ти :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luxporto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 372450
Постинги: 188
Коментари: 818
Гласове: 1287
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930