Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2011 14:04 - Една жена, против феминизма!
Автор: luxporto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1807 Коментари: 7 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Чета, дивя се и се питам кога, по дяволите, успяхме да се превърнем в стадо диви животни, които нападат всичко изпречило се пред погледа им?!
Какво е удоволствието, скъпи ми мъжемразки, да се БОРИТЕ (това е важна дума) да сте мъже? Защото от това да бъдеш равнопоставен до това да бъдеш равен разликата е огромна. Искате да вдигате щанги, да се занимавате с културизъм и да плащате сметката в заведението. А, после-нямало мъже. Има! Погледнете се хууубавичко в огледалото и ще ги видите.
Отдавна не говорим за правото за гласуване, нито за равното заплащане. Сега борбата е егоистичните кучки (с извинение или без) да смачкат каквото е останало от мъжкото достойнство.
Модерната феминиска има цял наръч заучени фрази:
"Мъж му кажи-не го обиждай!"
"Мъжете са свине!"
"Мъжете искат само секс!"
"Той ми затри най-хубавите години от живота!"
"Използвай го и си иди. Той за друго не става!"

Добро утро, Америка! Всички хора търсят обич, просто не всяка бездушна материална перхидролка може да я предложи.
И наистина съм гневна, защото именно заради тези глупави разсъждения се къса връзката на доверие между половете. А, без доверие-нищо не остава.

Аз не искам да бъда мъж!
Родена съм жена и съм щастлива от този факт. Един ден ще бъда майка, а след това и баба. Междувременно ще работя и ще бъда съпруга.
(Какъв ужас, нали? Бляяя, ще му пера чорапите... От тук ви виждам погнусените физиономии)
Аз просто искам да бъда ра-вно-по-ста-ве-на на мъжа до себе си. Да ми плащат за труда ми по достойнство, да имаме равни права, но да не сме равни. Моля ви, нека не сме равни.
Толкова ли е ужасно да се държат с теб като с жена? Думата "дама" май е много старомодна.
Не искам да издържам мъжа си, нито той да издържа мен. Не искам аз да завивам крушките вкъщи (въпреки, че мога), нямам желание съпругът ми един ден да излезе майчинство вместо мен. (За да види той какво е...)
Мъжа не ми изглежда добре перфектно епилиран с престилчица на кръста, да простира. Той може да носи легена с прането защото е тежък и да помага в домакинството, без да губи от мъжествеността си. Моля, за последното.
Някъде съм пропуснала да се отвратя от идеята за взаимност и допълване.
Залива ме всеки ден информация с тонове, коолко е гадно да си от "нежния" пол.
Ще ме извинявате, но то остана ли нещо нежно в нас?!

Ако някой се е юрнал да се пита какво е да си жена според моя твърде закостенял мироглед, по надолу имам пост и по тази тема.




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tani4ka73 - безкрайно си права, стигнахме до ...
12.07.2011 14:11
безкрайно си права,стигнахме до там,че вече да мечтаем някой да ни накара да се почувстваме жени - нежни,слаби.Толкова е хубаво да знаеш,че ти си слабата,а той ще се погрижи за всичко...
цитирай
2. luxporto - Ето! Ти го каза. Някой да ни накара. . ...
12.07.2011 14:16
Ето! Ти го каза. Някой да ни накара... Как би могъл някой да извади от теб нещо което ти сама си подтиснала? Затова е цялата тази неудовлетвореност. Ние чакаме някой да пробие "охраната" от измислена еманципация и да ни спаси от самите нас.
Красив и успешен ден, на теб.
И може би, малко по-хладен...
цитирай
3. kite333 - Е що така,
12.07.2011 15:26
не мисля,че всички жени са се феминизирали.Повечето са комплексирани и го избиват с псевдофеминизиране.
А тука малко драматизираш :
"Междувременно ще работя и ще бъда съпруга.
(Какъв ужас, нали? Бляяя, ще му пера чорапите... От тук ви виждам погнусените физиономии) "
Но ти прощавам, още не си станала някое от гореизброените неща :))
цитирай
4. luxporto - А тука малко драматизираш : &q...
12.07.2011 17:32
kite333 написа:
А тука малко драматизираш :
"Междувременно ще работя и ще бъда съпруга.
(Какъв ужас, нали? Бляяя, ще му пера чорапите... От тук ви виждам погнусените физиономии) "
Но ти прощавам, още не си станала някое от гореизброените неща :))


Дам, като стигна до там ще напиша постиг да видим дали очакванията ми са се оправдали. :)
Иначе, все пак драматизирането си е чисто женски занаят. :)
Хубав и успешен ден.
цитирай
5. анонимен - Много мъдро! Чак не е за вярване. ...
12.07.2011 20:05
Много мъдро! Чак не е за вярване.

Добре почваш с аватара. Ако заголиш и другото рамо, не можеш ни изгони от тук. :)))
цитирай
6. luxporto - Е, с такива наставници ще преуспея. ...
12.07.2011 22:00
Е, с такива наставници ще преуспея. Сега тичам да се регистрирам в още поне пет сайта, за да стане интригата. :)
Иначе се радвам, че ви е допаднало.
цитирай
7. barona40 - Чудесен постинг. Радвам се, че те открих.
13.07.2011 13:19
Поздравления, Лукспорто. Ив
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luxporto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 372429
Постинги: 188
Коментари: 818
Гласове: 1287
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930