Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2011 16:58 - Мисия: "Бикини" - Решението!
Автор: luxporto Категория: Рецепти   
Прочетен: 558 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.06.2011 17:08


Алоха на всичкото човечество. Мен отново ме е обзело диетично, ръфащо зелентии и зарзавати настроение.
Предупреждавам: Нямам дипломи и в общи линии, хал-хабер, от диети, не предлагам хапчета и други магически решения. Просто съм една от многото решили да променят нещата в живота си. То, да беше лесно...

И е!
(Е, тук някой вече е замерил екрана с чехла и вероятно би желал да ми обясни, че не съм аз човека дето да му обясни на него, че се отслабва лесно)
И с риск за живота си, дръзвам да си внуша, че е и, че ако особено много го поискам тези 12 кг, които са ти такъв трън в очите-наистина ще си съберат багажа и ще си заминат.
И аз вчера взех РЕШЕНИЕТО, че ще направя каквото зависи от мен да заживея по-правилно. И много се гордея със себе си.
Като начало:
В мирна и спокойна памет на лошите ми навици да спя по 3 часа на нощ, да ям когато се сетя и каквото ми хрумне, да не пия вода (или по-скоро да я замествам с кола)
И като всеки бохем и аз ненавиждам да издевателствам над себе си така, че приказки за "целебен" (видиш ли) глад няма да чуете. Моето оръжие са тренировките.
Пояснение: Преди време съм тренирала активно и въпреки стабилото отпускане, това е моят начин. Не обременявам никого с изборите си. :)
Та тъй. Днес пия вода редовно, до тук хапвам само леки храни и съвсем не съм гладна. Току що приключвам тренировка и ставам да направя малко кардио.

Ще ви осведомявам как върви при мен, а на всички които водят борба със себе си за по-здравословен, стегнат и секси живот- УСПЕХ!

Хитрини:
Аз изпозвам хранителен дневник. Най-общо в него записваш какво ядеш. С него е изключително лесно да следиш дали не започваш несъзнателно, отново да се храниш неправилно.

Друго нещо което може да Ви е полезно е да тренирате по бельо. Така ще видите как тялото ви се движи и вероятно гледката първоначално хич няма на ви хареса. (мдааа, установих го днес) Но, с времето нещата ще стават все по-забележителни. :) Уловката е, че се стряскаш, че това всъщност е твоето тяло! Точно това, да!

И последно тренировките трябва да са разнообразни, иначе организма привиква. Горещо препоръчвам програмата на Майкъл Търман (треньора на шоуто: "Пълна промяна") Аз ползвам програмата от упражнения в книгата: "Променете тялото си за 12 дни" И мога да гарантирам, че действа. Преди време тренирах активно и резултатите са просто магия. :)

За финал: Ще завършвам с мотивиращо виедо.
Успех!



Тагове:   спорт,   решение,   диети,   стимул,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: luxporto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 370614
Постинги: 188
Коментари: 818
Гласове: 1287
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930