Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2016 06:15 - Сълза от две очи
Автор: luxporto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1117 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 01.03.2016 06:48


 Добро утро, нощ. 
Хубаво и старо, не съм избягала. Стъпвам върху жаравата на собствената си слепота. По тялото ми капризите се стапят, аргументите остават неми... Хубаво наивна, поне твърдят, че е полезно качество за жена. Остър парфюм, цигара и очи от какао, я да пиеш, я да се удавиш... 
Като дете на гара. Гара, на която пристигат, и от която, отпътуват хиляди влакове. И плаче тя, подслонява в безумието си, тича и маха, посреща и колекционира спомени. На пролет ги проветрява на малкото балконче, с изглед към планината. 
Объркано... Не, не съм объркана. 
Просто мога да си изплача сърцето до капка, а дори на другия край на света, да прогоря следи по твоето. 
Калейдоскоп, усмихни се, завъртам... 
Пристигат, отпътуват и очакват да ме намерят същата. Да чуя история за някъде там и някога тогава, да сведа очи, хубаво наивна... Да стъпвам в отломки от сърца, да поливам отдавна мъртви цветя. 
Какво знаеш за мен? 
...Мразя рози. 
И гари. Ужасно много. 
Наивността е хубаво качество за жена, почти колкото тютюнопушенето и избухливостта. 
Мостовете падат... От всякъде и за всякъде. 
В моето сърце кой ще мине по стъкло? Кой ще посрещне моите уморени криле и ще превърже раните ми нощем? Разкажи ми приказка, излъжи ме, че помниш, че знаеш. 
Изкушена ли съм? Слаба и поглеждаща през рамо. 
Глупав феникс. Ще ме посрещнат, разбира се. Има кой...
Аз! 
Време за възраждане. И почистване. 
Приятели? Не съм убедена дали има лъжа, която мразя повече от тая. 
Любов? Разкажи ми още, толкова е интересно... Любовта спи спокойно и се усмихва в съня си.
Стига драматичности, пролетна зора и топло кафе. 
Всъщност нямам проблеми. Животът, дявол го взел, става само по-хубав. 
Вратите са затворени, глухи и неми. 
Когато срещнеш съдбата на улицата, кажи и, че не се познаваме. 
На кръстопътя ще остане сълза изплакана от две очи. 
Само, че и двете са мои. 
Удоволствието беше изцяло мое, простено ми е, да ви е... 









Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kush11 - Страшна си! Страшен дух имаш. И а...
04.03.2016 07:01
Страшна си! Страшен дух имаш. И адски много талант. Знаеш, че те уважавам много, но изчезна на скайпа...
цитирай
2. luxporto - Благодаря, Куш. Поздрави и прив...
04.03.2016 21:04
Благодаря, Куш. Поздрави и привети.
Колкото до скайпа, гледам да живея повече реално отколкото виртуално. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luxporto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 372043
Постинги: 188
Коментари: 818
Гласове: 1287
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930