Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2015 15:48 - Елате ни вижте
Автор: luxporto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3452 Коментари: 7 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
 Бива ли като за начало на новата година да седна да чета Карбовски и екипът му? Така и не разбрах, защо ме изби на такъв мазохизъм. Та, аз съм дете, казват, на изгубено поколение. Мечтите ми, логично, да са свързани със стероидни батки, богати дядки и перхидрол, забъркан в силикон... 
Сбъркала съм си времето, вероятно, защото нито баща ми е мафиот от беззаконните дни на прехода, нито познавам такива. А останах с впечатлението, че всички 40+ годишни имат скрит пищов, някъде в чекмеджетта, да им напомня за младостта. 
Дали аз съм объркала дискотеката, града и държавата или не всички млади хора са безмозъчни мекотели, които бозят, бухат, продават си задниците, карат пили и хвърлят салфетки?! 
Та, съблогъри и съблогърици, привет от скучните, почти 22 годишни, за които никой не пише. Мен няма да ме срещнете в нечии мемоари за новия век. Моите приятели четат книги. Ние сме сивите млади, които отстъпват места в автобуса, поназнайват 3-4 езика и не са си стигнали куфарите да емигрират. Работим, учим и съществуваме, мамицата му. Тук сме! 
Това е моят град. Това е моят свят. Това сме ние. 
Различните, които медиите не виждат, въпреки дългите ни автобиографии с прояви, концерти и конкурси. 
Ето ни. На площада. Спазвайки традиция, която се предава от поколение на поколение. Същите “изгубени деца на прехода„! Елате ни вижте!
Не! Ние няма да продадем заглавието в утрешната преса. Окола нас няма кръв, насилие и простотия. Ние не се забавляваме с токчетата в чиниите. Ние не взимаме дрога, не сме замесени в скандали. Но ни има. 
За много години. Нека новата 2015 да е мирна, здрава, ползотворна, взъхновена, обична и обичаща, смела и готова за промяна. Нека спрем да мрънкаме, да гледаме с черни очила, да оплакваме дните си, докато сме живи и да лепим етикети. Защото дори Мара Общата не може да каже дали всички мъже са еднакви, камо ли дали всички хора си приличат...
Вдъхновение: http://www.lentata.com/page_6325.html
image




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - тежка диагноза , мила Lux....
04.01.2015 15:55
многопластово фрагментиране на Личността ...
Активна Циклофрения с N -Аза
цитирай
2. анонимен - Добре, Янче, теб те зная отдавна. ...
04.01.2015 15:56
Добре, Янче, теб те зная отдавна. Вероятно има и други като теб, които работят още от ученици, но са пасивни. Някога по времето, когато аз бях млад, нещата се диктуваха от младите , а сега са пасивни. Никой никъде не ги вижда. Дъртите хитреци просто ги разпръскват, за да не им се бъркат на далаверите.
цитирай
3. shaffi - Честита Нова година,
04.01.2015 16:55
точно така ,смело само напред и нагоре!!!хубави снимки!!
цитирай
4. scarlety - Lux,
05.01.2015 07:53
ти си доказателство, че не всички млади са " безмозъчни" и в това е надеждата ни. Надявам се, че и моите наследници са от тях :)
Честита нова година! Бъди здрава, обичай и успявай във всичко! :)
цитирай
5. luxporto - Честита да е, прекрасни. Пожелавам ...
05.01.2015 09:19
Честита да е, прекрасни.
Пожелавам здраве, успех и светли дни на вас и семействата ви.
цитирай
6. ve6titsa - Честита Нова Година, вещеричке!
05.01.2015 12:10
Около мен за щастие е пълно с млади, четящи и мислещи - като теб. Лошото е, че са много разочаровани. Не обръщат внимание на тези със салфетките. Прави им впечатление, че когато спрат да си купят списание е пълно с хора омаяни от "държавната лотария". Хора, за които това е единствения шанс да спечелят пари. А това вече е отчайващо.
цитирай
7. prarodinata - И най-важното – заинатили сме се да ...
30.09.2015 21:39
И най-важното – заинатили сме се да стоим и да се борим тук, забили пети в земята, за която дедите ни бяха готови да умрат, а днес всеки е готов да я замени за по-висока заплата. Колкото и да се опитват да ни изтласкат, за да освободим Lebensraum за други: примитивни, безкултурни, безмозъчни и затова – така дебилно самоуверени в бляскавото си бъдеще в един помръкващ свят на пошлост и безличие.
Благодаря ти за глътката надежда!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luxporto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 372322
Постинги: 188
Коментари: 818
Гласове: 1287
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930