Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2013 18:45 - Скитница
Автор: luxporto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3830 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Имам особени чувства към пътуванията. Опаковането на багажа, това как винаги забравям нещо, неотменно много важно, усещането да изключа лампите, да оставя стаите празни, а после да помахам на бърлогата за довиждане. 
Сякаш винаги тръгвам една, а се връщам друга.
Не съм от онези, хора, които ще да видите да спят във влаха. Ако забележите някое хлапе овесило се на прозореца, жадно да изпива с поглед всичко навън, да разказва истории или пламенно да обяснява как точно тези 800 километра са най-вълнуващото нещо на света... това, виж, ще да съм аз. 
Не считам в тази графа лутането ми из София, миналата седмица. Това беше гърч, дори преди да ме натикат насила в “моУЪ„...
И понеже организацията ми е сила, съм се покачила върху един куп дрехи и пиша това в средата на най-голямата бъркотия, която сте виждали. Точно преди да отпраша за едно място, близо до дълбините, на таковата, на географията. 
Бягство или завръщане. Към себе си или обратно... 
С километрите започвам да забравям за смарт фона, за таблета и за останалата ненужна техника. Изтривам червилото и чернилото от очите... С раницата на гърба, освободила дивачката в себе си... Дай ми време да събера трошичките, които хвърлях, за да мога да се прибера у дома. 
Сбогуване или само довижане. 
Приветстване на слънцето на брега. 
Прераждане за милион и първи път. През ада, срещу страховете си. 
Толкова много емоции, че едно сърце не ги събира. Миг в тишина. Мир. 
Ще се прибера у дома. Пусни ме сега да полетя, а после тъй пламенно ще те целувам. 
Навярно ще ме намериш на прага си - прашна и капнала. Със съчки в косите, заспала и глупаво усмихната.Ще погледна виновно и ще смрънкам някакво “извинявай„ преди да се загубя в ръцете ти. 
Не си отивам, завръщам се. 
Повече себе си. По-жива и истинска. 
А като укрипнат крилете ми, ще те метна на гръб...
И към слънцето... 






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Знаеш, колко ти завиждам. ;)
28.06.2013 19:06
Знаеш, колко ти завиждам. ;)
цитирай
2. scarlety - Оо,
28.06.2013 20:29
кой не би искал да отиде в "таковата" на географията, но с един единствен човеК;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luxporto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 369867
Постинги: 188
Коментари: 818
Гласове: 1287
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031