Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2013 21:01 - Бъркотия
Автор: luxporto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1441 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Буреносната физиономия на самодоволен, преял коратак...
Не можеш да си сигурен какво кроя под разпилените кичури. Въпроси, въпроси...
Отпусната в топло спокойствие. Наслаждавам се на хладния вятър. Нощта пристъпва тихо. Разтварям се в сатенени мисли.
Последно кафе, шоколад и най-отнесената усмивка. Капчици плаващо време...
Шумящи потоци от шеметна страст. Нови светове, нови-стари песни и съвсем забравени тайни, проблясващи под прахта. Сребърни криле, плавно отдалечаващи се от селенията на миналото. 
Промяната? Тя рядко събира смелост да бъде спонтанна. Обикновено е дръзка тъкачка, всеки ден добавяща или отнемаща нишки от нас самите. Живее в сенките, там където деня жадно изпива нощта - само за миг. Тя ухае на грях...
Опитвам да си спомня къде забравих силите си? Не искам да се боря. Оставям се в ръцете ти. Само в този миг. Нощ в която мога да намеря пристан. 
Толкова е топло и хубаво. Дрезгава бъркотия от спотаени въздишки. 
Не спира да боли. Никога. Но, моля те, запали ми и тази цигара... Приеми ме за мъничко. Грешна скитница, превила се под тежестта на всички чувства. 
Утре ще си друг. Ще забравя частица от мен в очите ти. 
Търся покой. Не ме разпитвай, не говори... Капки чувства по стъклата. Знаеш, че вали когато съм тъжна, но тази вечер ми е хубаво. 
Пир за бохемската душа. Вечеря без свещи. Болката, радостта, спокойствието, закачките, гонитбата и мира - всичко и още... Саркастична и в същото време толкова мъничка. Дошла от никъде и за малко, за да запали огньовете на времето. 
Нежност...
Тишина, разсъбличаща душите. Провокация до лудост - обиграната ярост на диво животно, невинност на дете, а после - усмивка на неизказани истини. Войн, закрилник, баща, затворник, приятел, любовник, враг и умоляващо за обич хлапе... Колко лица мога да те предизвикам да ми покажеш? 
После кротичко ще се отпусна, след безкрайния ден. 
Ще вдигна поглед от топлото кафе и реалността, още замаяна, ще се завърне на мястото си... 
Сън? Реалност? 
Аз или ти?
Звездни мечти. Не са нужни думи...
Очакване...
Ще дойдеш - зная.




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Това ли измисли, Янче. Ми то наис...
30.05.2013 22:16
Това ли измисли, Янче. Ми то наистина е бъркотия. Красива, наситена, многопластова, задимена, но бъркотия. Поне нека дойде!
За втори път забелязвам известен ритъм в текста на някои места. Преди време един твой постинг много приличаше на стихотворение, а си беше уж проза.
Както и да е. Поздрави от чичо Куш! :)
цитирай
2. anin - Леле,
19.07.2013 13:22
Ти си огън и пламък! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luxporto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 370593
Постинги: 188
Коментари: 818
Гласове: 1287
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930