Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2011 01:55 - За "гримосването"
Автор: luxporto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 417 Коментари: 0 Гласове:
2



Мдаа, само като прочетохте "гримосване" ви се проясни, че ще иде реч за онези два часа пред огледалото в банята, във фитнеса или пред тоалетката. (Между, другото, тоалетка е много яка дума!)  
За или против? Или с други думи, да го оставя да ме чака още десет минути и след това да чуя: "Уау!" или да си изляза по домашни чехли и мир да има.
Личните ми наблюдения показват, че тези два часа се оказват много проблемни.
Мъжете не обичат да чакат, те не обичат да изглеждаме изкуствени или евтини. НО! Трябва да сме хубави. Само, че: "Добро утро, Америка!" Нито една жена не се събужда с перфектна коса или грим, а той, да не повярваш, иска време.
Тука може да се покаже някой да се пробва да ме убеждава, че любовта е компромис, мръсни чорапи и гаден маникюр, но не, мерси. Аз не вярвам в отпускането.
Представата на един средностатистически мъж за естесвена жена е, да е добре облечена, спретната и да не и личи от хеликоптер, че е гримирана. Само дето, това не значи, че няма да забележи, че не си си оправила ноктите или, че косата ти е мръсна!
Драги, господа  и дами, хигиена и усет му е майката. И, да! Аз съм готова да изчакам петнайсет минути, за да изляза до обръснат, изгладен и добре ухаещ мъж.
Докато сме необвързани е част от играта да сме "натокани, нахакани и нацъкани" всеки път. Само, че след това е позволено да не се епилираме?! Това някъде съм го пропуснала, като житейски урок.
Хората не спират да живеят след брака, не спират да правят секс или да се обичат. Просто спират да се изненадват.
И тука пак очаквам някой нахъсан да ми разкаже колко е тежко и колко е трудно. Пудра, спирала и глос, мои хора е точно половин минута време. Няма да е лошо мъжката част от света и тя да си удри по една контра за отскок и да не идва за среща с къси гащи.
Това не е каприз, това е естетика! Наречете го и естествен подбор, ако искате. Излизам често и се сблъсквам с млади хора, пък до дълбока старост все сме млади хора, които се подмотват с вид крещящ: "Не ми пука!", но мощно оплакващи се от самотата или от забежките на половинката. Не става така!
Вида не бил най-важен! ТАКА Е! Но, хората не се събират само, за да се уважават. И ако сами не се поддържаме във вид годен за понасяне, то неизбежното ще се случи.
Така че, дайте да си простим времето във фитнес залата, в банята и пред огледалото. За да мога аз да се намъкна в най-секси роклята си. За собствената ми половинка! За него! За да може той да се постегне. И да си припомним, защо сме се събрали.
Първа поправка от общото правило: Това писание не се отнася до куклите от силиконовата долина. Но, пък те милите, тъй или иначе не биха чели толкоз много, тъй, че-спокойна съм.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: luxporto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 372246
Постинги: 188
Коментари: 818
Гласове: 1287
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930