Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2011 00:57 - Big Brother
Автор: luxporto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 473 Коментари: 0 Гласове:
0



Чувствам се като малка, тъпа, бяла мишка с оцъклени червени очи. Блъскам с в картонения лабиринт, а някой хахо снима и си записва психо-суматичните реакции на организма от последователното приемане на... (схванахте идеята-тоя не го харесваме)
На където ида се обърна КАМЕРИ. Големи, малки, средни...навсякъде са. После Ишерихия Коли била зараза. Къде ти? Камери! Въобще не им дреме дали си се сресал и дали разрешаваш да те снимат. Те просто са си там и тъповато те зяпат.
Снимат ме, подслушват ме, в колите има разни джаджи с който винаги знаят къде си, извеннесе се информация, че могат да те снимат от собственият ти телефон без твое знание, могат да те хакнат...
Ами защо по дяволите не взема да си закача един чан на врата та да им е по-лесно на господата от голямият брат да ме намират?! Но, аз предприемам контра-тактика. Говоря по телефона по над 5 часа на ден. Ако някой ме е подслешвал отдавна е умрял от клюкарско натравяне. Плезя се на всяка камера която видя (тоест съм доста зает човек) и си пълня компютъра с всевъзможни глупости. Ха, да ви видя сега!


Тагове:   камери,   подслушване,   СРС,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: luxporto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 369882
Постинги: 188
Коментари: 818
Гласове: 1287
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031